28 Aralık 2015 Pazartesi

Taze Direkt Ürünleri


Merhabalar !! 

Uzun zamandır yazmak isteyip bir türlü yazamadığım konuydu Taze Direkt.Bu aralar instagramda bloggerlara gönderdikleri yılbaşı paketlerini görünce aaa bende deneme fırsatı bulunmuştum yazısını yazıym dedim.Ben Eylül ayında Sevde , Deniz ve Tuğçe'nin biz ankaralı bloggerları buluşturduğu bir etkinlikte Taze Direkt ürünleriyle tanıştım. 

Bizler için kahvaltı sofralarımızı neşelendirecek bir paket yapmışlar.



Gönderdikleri paketin içinde fotoğrafta görüldüğü gibi süt,ayran,yumurta,peynir ve domatesler vardı.Organik bir aile olarak sabah kahvaltımız şenlendi adeta :) 

Bence domatesin gerçek tadını bize hatırlatmayı amaçlıyorlar.Bursa'da organik üretim yapıyorlar.Bu lezzetleri kapımıza kadar getiriyorlar.Üstelik ücretsiz.




Lezzetleri çok güzeldi en önemlisi taze ve organik olmalarıydı ki bence vaatlerini kesinlikle yerine getiriyorlar.Sitelerinde bir çok ürün mevcut.Ürün yelpazesi çok geniş.Şimdilik sadece İstanbul,Bursa,Kocaeli ve Ankara'ya teslimat yapıyorlarmış.



Fiyatları tabiiki marketlere göre bir tık pahalı ama lezzetlerine değer diye düşünüyorum.Çünkü çok aşırı abartı bir fiyatları yok.Organik üretimin bu kadar azaldığı ülkemde organik ürünlere istenen fiyatın normal olduğunu düşünüyorum.

Eğer siteyi ziyaret etmek isterseniz , linki için tık tık .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder