22 Aralık 2015 Salı

Pure Beauty Aqua Gel Nemlendirici

 Merhabalar , 

Bugünün konusu uzun zamandır kullandığım nemlendiricim pure beauty markasının geoaqua serisinin nemlendiricisi.

İlk olarak ambalajına bayılıp aldığım bu ürünü yaklaşık 4 aydır kullanıyorum.Sürekli aynı nemlendiriciler kullanmaktansa bittikçe farklı ürünler denemeyi seviyorum.O yüzden cilt bakım rutinimdeki ürünler değişkenlik gösteriyor.Bundan önce kullandığım nemlendiricilerinde yazılarını blogda bulabilirsiniz.

 

Pure Beauty Watsons'larda satılan bir Kore markası.İçeriğinde kötü olan hiçbir şey barındırmıyor.Dermatolojik olarak test edilmiş.En başta da söylediğim ve fotoğrafta da görüldüğü gibi ambalağı çok şık.İçinde bir koruma kapağı var bu da ürünün etrafa bulaşmasını önlüyor.



Rengi çok uçuk bir pembe , bana göre çok rahatsız edici keskin bir kokusu yok.İsmindende anlaşılacağı gibi jel kıvamında bir ürün.Karma ve yağlı ciltler için nemlendiricisinin yeterli olduğunu düşünüyorum.Cildinizde hemen emiliyor ve pürüzsüzlük hissi veriyor.

Benim cildim karmadan yağlıya dönük ben etkisini sevdim.Ama bazen soğuk kış günlerinde cildim daha kuru olduğunda ekstra bir kremle ya da serumla desteklediğim zamanlar oldu.Bu yüzden kuru ciltlerin eğer kullanıyorlarsa bile yanında ek bir nemlendiriciye ihtiyaç duyucaklarını söyleyebilirim.


Mucizevi bir etkisi yok öyle bir iddiası da yok.Sivilceleri şöyle geçirir siyah noktalardan böyle kurtarır diye , tamamen nemlendirmek amaçlı bir ürün.Ve bu vaadini de sonuna kadar yerine getiriyor.Ekstra olarak benim cildimde bir soruna yada alerjik reaksiyona sebep olmadı.

Fiyatı da oldukça uygun , 30 TL gibi bir fiyata sahip.İndirimlerde alırsanız ya da 1 alana 1 bedava da tadından yenmez :) Watsons'larda bulabileceğiniz bir ürün.

Yağlı ciltler amacım sadece nemlendirici , şöyle güzelce nemlendirsin cildimde kadifemsi doku yaratsın diyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum. 

Ben bir daha alırım ama bu ürünü çok soğuk havalarda kışın kullanmak yerine ilkbahar ve yaz mevsimlerini tercih ederim.Kışın da hala kullanıcam diyorsanız serumla desteklersiniz özellikle geceleri daha güzel sonuçlar elde edersiniz. 

Sevgilerle ,

@glitteroneriyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder