9 Aralık 2015 Çarşamba

Aloe Vera Rüyası ve Himalya Markası :)

Merhaba Arkadaşlar :)

Ben uzun süreli olarak Body Shop markasının 'Kenevir' serisinin el kremi kullanıyordum. (Hala daha kullanıyorum ve benim gibi çok aşırı kuru ciltler için, en iyi seçimlerden biri olduğunu düşünüyorum). Açıkcası, Himalaya markası ile tanışmam yine, sevgili kızkardeşim @glitteröneriyor sayesinde oldu :) Hep bahsediyorum, cildim çok aşırı kuru olduğu için, yüz ve cilt kremi seçerken çok zorlanıyorum. Bu nedenle bu kremin işe yarayacağını hiç düşünmedim dersem, sanırım ayıp olmaz :).

Öncelikle, bu el kremi, su bazlı bir krem gibi görünse de, aslında cilt tarafından hemen emiliyor ve kesinlikle yağlı bir his bırakmıyor, ki bu bence çok artı bir özellik. Nemlendirmesi gayet başarılı ama en sevdiğim el kremim Body Shop kenevir serisi kadar da, etkili değil, en azından benim için. Orta seviyede nemlendirme özelliği olan bir krem. Kokusu muhteşem, harika bir Aloe Vera kokusu yayılıyor kremden.

Çantada taşımak için ideal bir boyu ve kavanozu var. Akma veya başka bir sorun yapmıyor.

Gelgelim, en önemli konularından birine: içeriğinde ne var sorusuna :) İçeriğinde, raf ömürü uzatıcı diye bilinen 'Metyl Paraben' bulunduğunu yazıyor. Himalaya Herbals ürünlerinin içinde Paraben bulundurmadığını birçok yerden duyumsamış ve okumuş biri olarak, çok şaşırdım. Nasıl yorumlarsınız bilemedim :)

İçerik açısından dert etmez iseniz, gayet kullanılır bir ürün. Himalaya ürünlerine Gratis'lerden ulaşabilirsiniz. 

Yorumlarınızı bekliyorum :)

Sevgilerlerle...

@eskaivnas 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder